مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-25اقتصادي

متقاضیان اعزام به اکسپو 2020 دبی مراقب کلاه برداران باشند


مسئول کمیته اکسپو اتاق ایران به متقاضیان اعزام هیات تجاری به دوبی برای شرکت در رویداد اکسپو 2020 هشدار داد که مراقب سوءاستفاده کلاه برداران باشند.

- درحالی که مسئولیت اعزام هیات های تجاری به رویداد جهانی اکسپو دبی صرفاً بر عهده اتاق ایران بوده و متولی آن نیز اتاق مشترک ایران و امارات است، اما بااین حال هم زمان با نزدیک شدن به 20 اکتبر (28 مهرماه) و موعد برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی برخی از شرکت ها در حال ثبت نام از متقاضیان برای اعزام هیات تجاری به این رویداد جهانی هستند.

این در حالی است که فرشید فرزانگان مسئول کمیته اکسپو اتاق ایران و رییس اتاق مشترک ایران و امارات به عنوان تنها متولی اعزام هیات های تجاری به این رویداد جهانی هشدار داده نه تنها در ثبت نام های خارج از مسیر اتاق ایران برای حضور در این رویداد اهداف تجاری مستتر نخواهد بود بلکه حضور این شرکت ها از این طریق همسو با برنامه های پاویون ایران نیز نخواهد بود.

در همین راستا فرزانگان به شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گوشزد کرده عواقب نارضایتی های احتمالی در این خصوص متوجه اتاق مشترک و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران خواهد بود.

آملی، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران هم در واکنش به این ثبت نام های خارج از مسیر اتاق مشترک ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان اعزام به اکسپو 2020 دبی مراقب کلاه برداران باشند

متقاضیان اعزام به اکسپو 2020 دبی مراقب کلاه برداران باشند