مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25بين الملل

حکیم: با فراخوان ها برای عادی سازی روابط با اسراییل مخالفیم


رهبر ائتلاف گروه های ملی عراق امروز (شنبه) مخالفت خود را با فراخوان هایی که در داخل عراق برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می شود، - رهبر ائتلاف گروه های ملی عراق امروز (شنبه) مخالفت خود را با فراخوان هایی که در داخل عراق برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می شود، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عمار حکیم، رهبر ائتلاف گروه های ملی کشور در عراق امروز در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد: مخالفت خود را با کنفرانس ها، نشست ها و فراخوان هایی که در داخل عراق برای عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی مطرح می شوند، اعلام کرده و آنها را محکوم می کنیم.

حکیم اظهار کرد: مساله فلسطین مساله اول اعراب و مسلمانان است و به همین دلیل ما بار دیگر حمایت کامل خود را از ملت فلسطین و مساله عادلانه آنها و مبارزه شان برای بازپس گیری حق غصب شده شان را اعلام و تاکید می کنیم که مساله فلسطین حقی است که با گذشت زمان فراموش نمی شود.

در همایش صلح و استرداد که به تازگی در اقلیم کردستان عراق و با حضور چهره هایی از عشایر و حزب بعث برگزار شد، وسام الحردان، رییس بیداری عراق به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: با فراخوان ها برای عادی سازی روابط با اسراییل مخالفیم

حکیم: با فراخوان ها برای عادی سازی روابط با اسراییل مخالفیم