مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25اقتصادي

ارائه یک رویکرد در تعیین عوامل مؤثر در مدیریت بحران با تاکید بر رواناب ها


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که مسئولان منابع آب شهری و همچنین مدیریت بحران باید در جهت آمادگی برای شرایط بحران و استفاده صحیح، اصولی و علمی از منابع آبی موجود، - ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که مسئولان منابع آب شهری و همچنین مدیریت بحران باید در جهت آمادگی برای شرایط بحران و استفاده صحیح، اصولی و علمی از منابع آبی موجود، استحصال و ذخیره آب باران و رواناب ها را به منظور استفاده در شرایط بحرانی و اخلال در سیستم آبرسانی سراسری مدنظر قرار دهند.

کمبود و محدودیت تأمین منابع آب در مناطق خشک و نیمه خشک، شناسایی منابع جایگزین و بهره برداری مجدد از آن با رعایت ملاحظات زیست محیطی را ضروری ساخته است و ایده استفاده از رواناب ها یک فلسفه و رویکرد مدیریتی تطبیقی به منظور متعادل کردن اقدامات برای ارائه پایدار خدمات آب و مدیریت خطرات مربوط به شرایط بحرانی است.

در پژوهشی که توسط حسین افشاری، رضا قضاوی و سیامک دخانی از گروه علوم و مهندسی آبخیزداری دانشگاه کاشان انجام گرفت، یک رویکرد در تعیین عوامل مؤثر در مدیریت بحران با تأکید بر رواناب ها ارائه شد.

این پژوهشگران با بیان اینکه رویکردهای مختلفی برای مدیریت منابع آبی در شرایط بحرانی توسط پژوهشگران پیشنهاد شده است، معتقدند که استفاده از چندین مخزن آب در نقاط مختلف یک شهر با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یک رویکرد در تعیین عوامل مؤثر در مدیریت بحران با تاکید بر رواناب ها

ارائه یک رویکرد در تعیین عوامل مؤثر در مدیریت بحران با تاکید بر رواناب ها