مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-25سياسي

آرمان های دفاع مقدس متضمن هویت انقلاب و همبستگی ملی است


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: آرمان های دفاع مقدس ضامن بقای روح بصیرت، فداکاری، حماسه آفرینی نیروی مدافع انقلاب و همسبتگی ملی است.

- ، حجت الاسلام حمید بهاری ظهر شنبه در مراسم غبار روبی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نا برابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی که با هدف نابودی انقلاب و سلطه مجدد قدرت های استکباری به این سرزمین آغاز شده بود در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن به ویژه ابرقدرت های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه ای برای ورود ایران و ایرانی بر قله های عزت و پیشرفت در مقیاس جهانی گردید.

رییس تبلیغات اسلامی گرمی با بیان اینکه عواملی در پیروزی کشور ما در برابر استکبار جهانی و دشمن بعثی نقش داشت، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل، رهبری امام خمینی (ره) است که در سه صحنه بین المللی، منطقه ای و داخلی تأثیر گذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان های دفاع مقدس متضمن هویت انقلاب و همبستگی ملی است

آرمان های دفاع مقدس متضمن هویت انقلاب و همبستگی ملی است