مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-25اقتصادي

213 کافو نوری در نقاط مختلف کردستان راه اندازی شده است


تاکنون 213 کافو نوری در نقاط مختلف استان نصب شده که نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی VOICEو DATA به مشتریان دارد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: مشتریان مخابرات می توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی خدمات ارتباطی دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش توسعه و ارتقا کافوهای نوری در ظرفیت و کیفیت انتقال استان افزود: در حال حاضر 213 کافوی نوری در استان نصب و راه اندازی شده است که این آمار نسبت به چند سال گذشته از رشد 154 درصدی برخوردار است.

حکمت خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشتریان مخابراتی در استان از سرویس های مختلف از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، FTTH، PTP ، PTMP و MPLS بر بستر فیبر نوری استفاده می کنند.

وی یادآور شد: فیبرهای نوری دارای کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف پذیرتر هستند و به همین دلیل قابلیت بهره برداری و استفاده از آنها نسبت به سیم های مسی بیشتر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات مخابراتی در نقاط شهری و روستایی برنامه ریزی های مناسبی با تشکیل کارگروه های متخصص صورت گرفته است، اظهار کرد: این مهم از استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

213 کافو نوری در نقاط مختلف کردستان راه اندازی شده است

213 کافو نوری در نقاط مختلف کردستان راه اندازی شده است