مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-25اجتماعي

زنگ آغاز سال تحصیلی 1400 در همدان به صدا درآمد


مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان همدان با 307 هزار دانش آموز در همه دوره های تحصیلی و در زیست بومی جدید تحت تأثیر بیماری کرونا سال تحصیلی را آغاز می کند.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان همدان با 307 هزار دانش آموز در همه دوره های تحصیلی و در زیست بومی جدید تحت تأثیر بیماری کرونا سال تحصیلی را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پورداود شنبه سوم مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی 1400 در دبیرستان پسرانه نمونه دولتی امام صادق(ع) بیان کرد: امروز معلمان به عنوان عناصر فکور و تحول آفرین به جنگ دیو جهل می شتابند و نعمت بصیرت را به دانش آموزان ارزانی می دارند، همچنین در 19 ماه گذشته معلمان، عناصر جهادگر آموزشی را به معنای واقعی کلمه معنا بخشیده اند.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید را با اولیت مجازی و در سه گام با رویکرد آرامش، کیفیت آموزشی و اعتماد شروع خواهیم کرد، افزود: در گام نخست، مدارس کم جمعیت، عشایری و روستایی با 15 نفر شروع به کار می کنند و در هفته سوم مهر ماه مدارس عشایری و روستایی با جمعیت 30 نفر در قالب گروه بندی ها به صورت حضوری آموزش خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی 1400 در همدان به صدا درآمد

زنگ آغاز سال تحصیلی 1400 در همدان به صدا درآمد