مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-25بين الملل

النشره: سفر امیرعبداللهیان به لبنان و سوریه در پی بهبود روابط تهران-ریاض است


یک پایگاه خیری لبنانی نوشت که نزدیکی در روایط ایران و عربستان به وجود آمده و وزیر خارجه ایران در سفر آتی خود که لبنان و سوریه را شامل می شود نتیجه مذاکرات برای حل مسائل منطقه را با خود به همراه دارد.

- یک پایگاه خیری لبنانی نوشت که نزدیکی در روایط ایران و عربستان به وجود آمده و وزیر خارجه ایران در سفر آتی خود که لبنان و سوریه را شامل می شود نتیجه مذاکرات برای حل مسائل منطقه را با خود به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری النشره در گزارشی نوشت که دیدار اخیر میان نمایندگان ایران و عربستان با وساطت عراق مثبت بوده است، علیرغم اینکه پرونده یمن پیچیده است و به زمان بیشتری نیاز دارد.

در این گزارش آمده است: پرونده لبنان، عراق و سوریه آسان تر است و این کشورها از نزدیکی روابط تهران و ریاض از نظر اقتصادی بهره خواهند برد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشته است که این کشورها از مرحله انتقالی در منطقه سود خواهند برد و قبل از رسیدن به توافق بزرگ میان ایران و آمریکا در خصوص پرونده هسته ای به مرحله آرام سازی اوضاع خواهیم رسید.

همزمان با این مرحله در اواخر ماه سپتامبر حسین امیر عبداللهیان، دیپلمات کهنه کار ایران و وزیر خارجه این کشور به بیروت خواهد رفت، شخصیتی که در یک مدت کوتاه دیدارهای ماراتونی زیادی در نیویورک داشته است و در حاشیه نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النشره: سفر امیرعبداللهیان به لبنان و سوریه در پی بهبود روابط تهران-ریاض است

النشره: سفر امیرعبداللهیان به لبنان و سوریه در پی بهبود روابط تهران-ریاض است