مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-25اقتصادي

اجازه گران فروشی بلیط هواپیما در روزهای باقی مانده تا اربعین را نمی دهیم


رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت بر قیمت بلیط های پرواز به نجف در چند روز منتهی به اربعین خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت بر قیمت بلیط های پرواز به نجف در چند روز منتهی به اربعین خبر داد.

گودرز فهیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا سفر هوایی محدود تعدادی از زوار به اربعین را داریم، افزود: از همین رو عمده تمرکز طرح نظارتی اربعین بر فرودگاه ، شرکت های گردشگری و آژانس های مسافرتی است که اقدام به فروش بلیط هواپیما می کنند.

وی از برخورد با هرگونه گران فروشی بلیط در روزهای باقی مانده تا اربعین خبر داد و اضافه کرد: از آنجایی که در روزهای پایانی تقاضا و ازدحام بیشتر است، احتمال تخلف گران فروشی بلیط نیز بیشتر می شود.

رییس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قیمت مصوب بلیط هواپیما در ایام اربعین و تا بازگشت مسافران(10 مهر) از فرودگاه های تهران و سراسر کشور به مسیر بغداد و نجف را برای رفت و برگشت پنج میلیون تومان و برای یک طرف از مسیر سه میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: عرضه بلیط با قیمت بیشتر از این مقدار تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه گران فروشی بلیط هواپیما در روزهای باقی مانده تا اربعین را نمی دهیم

اجازه گران فروشی بلیط هواپیما در روزهای باقی مانده تا اربعین را نمی دهیم