مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-25پزشكي

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد


وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر محمدعلی کیانی را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد»، منصوب کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر محمدعلی کیانی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد ، منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب دا، دکتر بهرام عین اللهی در این حکم، محمد علی کیانی، فوق تخصص گوارش اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امیدوارم جنابعالی که از اساتید گرانقدر آن دانشگاه هستید، با بهره گیری از تجارب اساتید پرتلاش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و کارکنان دلسوز، نهایت تلاش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص های بهداشتی، آموزشی، پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد