مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-25پزشكي

ماجرای انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد


دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ساعاتی قبل طی حکمی دکتر محمدعلی کیانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا خراسان رضوی را به سمت ریاست این دانشگاه منصوب کرد.

- محمدحسین بحرینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی با من تماس گرفت و اعلام کرد تصمیم به تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: البته طی صحبتی که وزیر بهداشت داشت قرار بود حکم آقای دکتر کیانی فردا ابلاغ شود اما 10 دقیقه بعد از اتمام تماس تلفنی ما، ابلاغ شد.

وی در پاسخه به این سوال که آیا علت این جایگزینی بازنشستگی شماست، گفت: خیر،تا امروز 23 ماه است بعنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم بودم و حالا با صلاحدید وزیر این مسئولیت را تحویل می دهم.

در حکم وزیر بهداشت اینطور آمده است؛    جناب آقای دکتر محمدعلی کیانی استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد   خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ماجرای انتصاب رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد