مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-25اقتصادي

ساخت دستگاه های مورد نیاز صنعت نفت کشور


شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به تأمین صددرصدی نیاز داخل کشور در حوزه طراحی و تولید دستگاه های مورد نیاز در صنعت نفت و شرکت های تابع نفتی شد.

- شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به تأمین صددرصدی نیاز داخل کشور در حوزه طراحی و تولید دستگاه های مورد نیاز در صنعت نفت و شرکت های تابع نفتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سهیل متینی تبار، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: شرکت ما در سال 1380 تأسیس شد و در سال 1395 در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر شدیم.

ما چندین دستگاه در صنعت نفت را برای نخستین بار در ایران تولید کرده ایم.

وی با اشاره به نصب سیستم ارتینک اتوماتیک بارگیری و تخلیه ضد انفجار در محل های بارگیری و تخلیه نفتکش ها گفت: در هنگام حرکت کامیون ها و مخزن دارها، الکتریسیته ساکن در اطراف نفتکش ها به وجود می آید و با کمک این دستگاه، الکتریسیته ساکن به زمین تخلیه و از آتش سوزی در انبارهای نفت جلوگیری می شود.

ما در تولید این دستگاه به خودکفایی رسیده ایم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان این که شیر کنترل برقی ضدانفجار برای نخستین بار در ایران طراحی و ساخته شده است، افزود: شیر کنترل برقی ضدانفجار نمونه مهندسی معکوس شده از شیر برقی شرکت آمریکایی است که بومی سازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه های مورد نیاز صنعت نفت کشور

ساخت دستگاه های مورد نیاز صنعت نفت کشور