مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-25سياسي

دشمنان نظام مردم ایران را نمی شناسند/ انسجام عامل پیروزی در جنگ بود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن طی 40 سال گذشته، گفت: دشمنان شناخت کافی از مردم ایران ندارند و این مسئله باعث برنامه ریزی غلط آن ها می شود.

- ، محمد علی شجاعی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: عدم شناخت از ارزش های اسلامی، مکتب سالار شهیدان، جانبازی، شهادت، رشادت و ولایتمداری دلیلی برای شکست توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته شده است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به واسطه دلاورمردی ها و رشادت های نیروهای مسلح، امروز ایران اسلامی گام های بلندی را در مسیر عزت، پیشرفت و آبادانی برداشته است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس، افزود: در ایامی که کشور درگیر جنگ های داخل در استان های مختلف و ترور شخصیت های برجسته بود، جنگ تحمیلی علیه ایران با هدف از بین بردن نهال نوپای انقلاب اسلامی آغاز شد اما با راهبری امام راحل و انسجام مردمی، رزمندگان اسلام با پیروی از مکتب سالار شهیدان با رشادت و دلاورمردی مقاومت کردند.

شجاعی گفت: دشمنان به دلیل عدم شناخت از ملت ایران به برنامه ریزی برای توطئه های داخلی و خارجی علیه ایران اسلامی ادامه می دهند اما آنان باید بدانند آنچه این خاک و نظام را مصون داشته است، عاشورا و تاسوعا، شور و شعور حسینی می باشد که منبعی تمام ناشدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نظام مردم ایران را نمی شناسند/ انسجام عامل پیروزی در جنگ بود

دشمنان نظام مردم ایران را نمی شناسند/ انسجام عامل پیروزی در جنگ بود