مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-25اقتصادي

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب سازمان بیمه سلامت ایران


15 هزار میلیارد ریال در اجرای 18 تبصره 14 قانون بودجه سال جاری به حساب سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، دکتر امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت 15 هزار میلیارد ریال در اجرای 18 تبصره 14 قانون بودجه سال جاری به حساب سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: برای رفاه اجتماعی مردم و بالا بردن سطح کیفی خدمات حوزه سلامت و حدف یا کاهش هزینه های مردم در بخش سلامت در بودجه سال جاری، 195 هزار میلیارد و پانصدهزار شصت و هشت میلیارد ریال پیش بینی شده است.

دکتر حاجتی اضافه کرد: 15 هزارمیلیارد ریال در راستای اجرای ردیف18 تبصره ماده 14 قانون بودجه سال 1400 بحساب بیمه سلامت واریز شد؛ تا با واریز این مبلغ، جمع واریزی های سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور به حساب بیمه سلامت ایران، 161 هزار 885 میلیارد و 240میلیون ریال برسد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور اضافه کرد: به دلیل وجود بیماری کرونا در کشور، نیاز امروز مردم به بیمه و خدمات سلامت بیش از گذشته است؛ بر همین اساس دولت برای حمایت از مردم، این پیش بینی را انجام داده است تا مردم بتوانند با استفاده از پوشش های رایگان بیمه ای از خدمات با کیفیت نظام سلامت در کشور بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب سازمان بیمه سلامت ایران

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب سازمان بیمه سلامت ایران