مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-25سياسي

پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین بی نظیر است


راهپیمایی اربعین به ما یادآوری می کند که اگر ما به وظایف خود یعنی همراهی امام زمان(عج) و امر به معروف و نهی از منکر عمل نکنیم نتیجه اش این می شود که امام بر حق ما به شهادت برسد و ولی خدا و اهل بیت او به اسارت بروند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در سخنرانی آدینه ای این هفته قم که از را از آنان بیاموزیم.

وی با تأکید بر اینکه زیارت باید با عشق و علاقه باشد، گفت: زیارت یک امر تفریحی و حاشیه ای نیست بلکه تکلیفی است و باید با انگیزه های متعالی به زیارت برویم و در عمل هم التزام عملی داشته باشیم به آن چیزی که ائمه(ع) ما را به آن سفارش کردند.

سعیدی شرط لازم زیارت ائمه(ع) را معرفت به حق آنها دانست و تصریح کرد: کسی که زیارت با معرفت انجام می دهد شایستگی لطف اهل بیت(ع) را در دنیا و آخرت پیدا می کند و شفاعت اهل بیت(ع) نصیب او می شود.

وی با بیان اینکه ما باید آبروی خود را از اولیای دین بگیریم، افزود: محب و شیعه اهل بیت(ع) باید بداند که زیارت تکلیف، ادای حق و پایبندی به میثاقی است که با اهل بیت(ع) بسته است.

عضو قربانی روابط سرد و منفعت محور است پذیرایی مردم عراق از زائران یک معجزه به شمار می رود و الگوی مناسبی برای نشان دادن انسان دوستی در اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین بی نظیر است

پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین بی نظیر است