مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-25پزشكي

70 درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می شوند


در صورت تأمین واکسن و همکاری مردم پیش بینی می شود تا آبان ماه 70 درصد جمعیت هدف در دزفول واکسینه شوند.

- دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: در صورت تأمین واکسن و همکاری مردم پیش بینی می شود تا آبان ماه 70 درصد جمعیت هدف در دزفول واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کرده اند.

فرهمندپور با اشاره به سرعت بالای واکسیناسیون در دزفول تصریح کرد: در حال حاضر به همت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و با همکاری سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و… روزانه قریب به 9 هزار واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می شود.

فرماندار ویژه دزفول یادآور شد: اگر این روند تداوم یابد پیش بینی می شود تا آبان ماه 70 درصد جامعه هدف در دزفول علیه بیماری کرونا واکسینه شوند.

فرهمند پور تأکید کرد: در صورت واکسینه شدن جامعه هدف می توانیم شاهد بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

وی عنوان کرد: قطعاً حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط مستقیم با معلمان کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد؛ بنابراین در تلاش هستیم که این اتفاق رخ دهد.

فرماندار ویژه دزفول در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انسان سازی و انسان پروری از نتایج پربار هشت سال دفاع مقدس است و سند این ادعا حضور رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل و شهدایی است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می شوند

70 درصد جمعیت هدف در دزفول تا آبان واکسینه می شوند