مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-25فرهنگي

پاسخ وزیر ارشاد به پرسش های خبرنگاران/از شبکه نمایش خانگی تا معاونت هنری


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شنبه ـ سوم مهر ماه ـ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به شکلی نمادین و با هدف احترام به اهالی هنر، به هنرستان موسیقی دختران رفته بود، - برای لحظاتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های نمایندگان رسانه ها با موضوع شبکه نمایش خانگی، سیاست های وزارت ارشاد در حوزه موسیقی و انتصاب ها در معاونت هنری پاسخ گفت.

محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اینکه چه زمانی برنامه های ارشاد در حوزه موسیقی اعلام خواهد شد؟ گفت: برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای همه حوزه های هنر از جمله هنرهای تجسمی، تئاتر، سینما و موسیقی به صورت کامل در حال تدوین است و تا انتهای مهرماه با جزییات و برنامه اقدامش منتشر می کنیم.

وزیر ارشاد به این پرسش که دلیل تاخیر در انتخاب مدیران معاونت هنری این وزارتخانه چیست؟ هم چنین پاسخ داد: کارهای این امر تقریبا به انجام رسیده است و به زودی انتصابات مدیران را خواهیم داشت و برخی از دوستانمان هم که در بخش های مختلف حضور دارند ابقاء شدند و از برخی دیگر نیز استفاده می کنیم .

یکی ـ دو تغییر نیز داشتیم که طی این هفته انجام می شود.

او همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره شبکه نمایش خانگی و بحث سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، بیان کرد: در جریان جزییات این بحث در چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر ارشاد به پرسش های خبرنگاران/از شبکه نمایش خانگی تا معاونت هنری

پاسخ وزیر ارشاد به پرسش های خبرنگاران/از شبکه نمایش خانگی تا معاونت هنری