مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-25سياسي

اغاز سال تحصیلی در ایلام با حضور 108 هزار دانش آموز


امروز با نواخته شدن زنگ اغاز سال تحصیلی 108 دانش آموز سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

- امیر مهردادی مدیرکل اموزش و پرورش استان ایلام در مراسم نواخته شدن زنگ اغاز سال تحصیلی که به صورت نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه، معاون سیاسی،امنیتی استاندار و تعداد محدودی از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه آقا حسین ابن علی(ع) شهر ایلام، اظهار کرد: از امروز 108 هزار دانش آموز مناطق مختلف تحصیلی استان سال جدید خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی این استان در سال تحصیلی 1400_1401 حدود یک هزار نفر افزایش یافته است، تصریح کرد:عمده افزایش این جمعیت به تعداد حدود 800 نفر مربوط به مقطع اول ابتدایی و مابقی نیز مربوط به انتقال در پایه های میان تحصیلی است.

مدیر کل اموزش و پرورش استان ایلام جمعیت دانش آموزی استان در سال تحصیلی گذشته را 107 هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای سال تحصیلی جدید جمعیت دانش آموزی استان به 108 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 55 هزار نفر از این تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی و مابقی نیز دانش اموز مقطع متوسطه اول و دوم هستند، گفت: این افراد در بیش از یک هزار و 200 فضای آموزشی سال تحصیلی جدید خود را آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغاز سال تحصیلی در ایلام با حضور 108 هزار دانش آموز

اغاز سال تحصیلی در ایلام با حضور 108 هزار دانش آموز