مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-25اجتماعي

زنگ مهر، مقاومت و ایثار در خراسان جنوبی نواخته شد


زنگ مهر، مقاومت، شهادت، ایثار و نماز به صورت نمادین با حضور استاندار خراسان جنوبی در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) شهر بیرجند برای 83 هزار دانش آموز استان، - ایسنا/خراسان جنوبی زنگ مهر، مقاومت، شهادت، ایثار و نماز به صورت نمادین با حضور استاندار خراسان جنوبی در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) شهر بیرجند برای 83 هزار دانش آموز استان، نواخته شد.

محمد علی واقعی، امروز شنبه سوم مهر در مراسم آغاز سال تحصیلی که در آموزشگانه دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی آموزشی مدارس از امروز خواهد بود که این آموزش ها به صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از امروز 50 هزار دانش آموز در 1475 مدرسه روستایی و عشایری استان به صورت حضور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی بیان کرد: از امروز آموزش در تمامی مدارس عشایری و روستایی که کمتر از 15 نفر جمعیت در کلاس درس دارند، حضوری بوده و آموزش حضوری فقط برای مناطق با تراکم دانش آموز کمتر ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

واقعی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس کار و دانش و فنی و حرفه ای می توانند برای دروس مهارتی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در کارگاه های مدرسه حضور داشته باشند، بیان کرد: از امروز 13 هزار و 411 دانش آموز نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر، مقاومت و ایثار در خراسان جنوبی نواخته شد

زنگ مهر، مقاومت و ایثار در خراسان جنوبی نواخته شد