مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-25سياسي

زنگ مهر و مقاومت در ساوه به صدا درآمد


با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی و همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه فاطمیه شهرستان ساوه به صدا درآمد.

- ایسنا/مرکزی با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی و همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه فاطمیه شهرستان ساوه به صدا درآمد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، شنبه سوم مهرماه در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دفاع مقدس گفت: دانش آموزان امید کشور در گام دوم انقلاب هستند و همانطور که در چهل سال گذشته خوش درخشیدند قطعا در گام دوم انقلاب نیز با تلاش بیشتر می درخشند و نقش بسزایی در ساختن تاریخ دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: دفاع مقدس و آموزش و پرورش در سنگرهای جنگ تحمیلی و علم و دانش نقش اثربخشی داشتند چنانکه 25 درصد شهدای دوران دفاع مقدس متعلق به دانش آموزان و فرهنگیان است و این گواهی بر این ادعاست.

وی بیان کرد: ملت ایران با حداقل امکانات و زیرساخت ها، انقلاب را به پیروزی رساند و تنها با برخورداری از روحیه معنویت بود که این ملت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد و پیروزی را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر و مقاومت در ساوه به صدا درآمد

زنگ مهر و مقاومت در ساوه به صدا درآمد