مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-25سياسي

پاکفطرت: کرونا نیاز به زیرساخت های بیشتر آموزشی را نشان داد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شیوع همه گیری کروناویروس نشان داد که نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت های آموزشی برای شرایط بحرانی در آموزش و پرورش هستیم.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شیوع همه گیری کروناویروس نشان داد که نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت های آموزشی برای شرایط بحرانی در آموزش و پرورش هستیم.

علیرضا پاکفطرت شنبه سوم مهرماه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید، که همزمان با سراسر کشور و به شکل نمادین در دبیرستان شاهد 16 شیراز برگزار شد، با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا علی رغم اینکه زیرساخت های نظام آموزشی به میزان کافی در دسترس نبود اما آموزش ها ادامه یافت و کلاس ها در شبکه های اجتماعی مدیریت شد، گفت: تجربه به ما نشان داد که آموزش و پرورش در بحران ها نیاز به زیرساخت های بیشتری دارد.

پاکفطرت با بیان اینکه هیچ لذتی را نمی توان جایگزین آغاز سال تحصیلی و اول مهر کرد، افزود: معتقدم که دانش آموز باید حضوری در کلاس آموزش ها را فرا بگیرد، چرا که روح دانش آموز بلند می شود و دیدار چهره به چهره معلم و دانش آموز جرات و شهامت به دانش آموز می دهد، ضمن اینکه معلمان هم انرژی مضاعفی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکفطرت: کرونا نیاز به زیرساخت های بیشتر آموزشی را نشان داد

پاکفطرت: کرونا نیاز به زیرساخت های بیشتر آموزشی را نشان داد