مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25سياسي

روزانه 50 پرواز به عراق داریم/ علت ازدحام فرودگاه امام چه بود؟


سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام انجام شدن روزانه 50 پرواز به عراق گفت: علت ازدحام در فرودگاه امام، مراجعه بدون روادید تعدادی از زائران است.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری افزود: برای کسانی که بدون روادید به فرودگاه آمدند نمی توانیم کاری کنیم و از آن ها خواهش می کنیم، فرودگاه را ترک کنند و مطمئن باشند پول بلیط آن ها نیز برگردانده می شود.

وی درباره مراسم معنوی پیاده روی اربعین گفت: ثبت نام زائران در سامانه سماح انجام شده است و در صورت مراجعه زائران نسبت به صدور بلیط برای آن ها اقدام می شود که این چهارچوب کاری ما بود.

امیرمکری افزود: با توجه به اینکه نخستین روادیدهای صادر شده توسط سفارت عراق از طریق سازمان حج و زیارت در 28 شهریورماه بدست عده ای از زائران رسید و بازه زمانی سفر اربعین براساس توافقاتی که صورت گرفته از 28 شهریور تا 10 مهرماه است که کل بازگشت زائران باید صورت بگیرد.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه روادیدها به مرور زمان صادر شد و در اختیار زائران قرار گرفت، ما نیاز داشتیم که 60 هزار زائری که قرار است براساس روادید صادر شده اعزام شوند اسامی شان مطابق سامانه در اختیار شرکت های هواپیمایی قرار می گرفت تا مشخص شود از کدام استان ها، شهرستان ها باید این اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 50 پرواز به عراق داریم/ علت ازدحام فرودگاه امام چه بود؟

روزانه 50 پرواز به عراق داریم/ علت ازدحام فرودگاه امام چه بود؟