مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25اقتصادي

هیاهو برای هیچ!


گویند وام مسکن جوانان وامی است که سبب تسهیل در رفع مشکلات جوانان شود، تسهیلاتی یک میلیارد تومانی بدون شرایط تاهل و تجرد، با درصد سود و بازپرداخت 6 تا 9 درصد، - مخصوص جوانانی که بدون مسکن مانده اند اما برای دریافت وام، باید الان ثبت نام کنید و بعد 15 سال وام یک میلیاردی را در تهران دریافت کنید.

این رقم در شهرستان ها تا 700 میلیون تنزل بها هم دارد.

اعطای وام تسهیلات یک میلیاردی در هفته های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرد؛ این تسهیلات در بانک تخصصی مسکن برای متقاضیانی فرآهم شده که از شهریور 1400 اقدام به افتتاح حساب سپرده پس انداز مسکن جوانان کنند، سپس آنان می توانند در یک دوره انتظار 5 تا 15 از تسهیلات مرتبط با این حساب بهره مند شوند.

سال گذشته نیز شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن از محل حساب پس انداز مسکن جوانان تا سقف 400 میلیون تومان در پایان سال پانزدهم موافقت کرده بود.

به عبارت دیگر، کسانی که سال 1399 این حساب را افتتاح کردند، در سال 1414 تنها 400 میلیون تومان وام مسکن می گیرند اما کسانی که سال 1400 این حساب را باز کرده اند، در سال 1415 یک میلیارد تومان دریافت خواهند کرد! براساس اطلاعات سایت رسمی بانک مسکن، اگر افراد وام مسکن خود را پنج ساله تسویه کنند تنها شش درصد سود پرداخت کرده اما اگر مدت بازپرداخت بالای پنج سال باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو برای هیچ!

هیاهو برای هیچ!