مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25سياسي

مقاومت امروز مقابل دشمنان محصول دوران دفاع مقدس است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر اینکه امروز در حال برداشت محصولات دفاع مقدس هستیم، گفت: نسل امروز ما اگر در مقابل دشمنان خم به ابرو نمی آورد محصول و ره آورد آن دوران طلایی است.

- حجت الاسلام محمد عبادی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نباید به دفاع مقدس تنها مانند یک قطعه از تاریخ نگاه کرد.

دوران دفاع مقدس برگ زرینی بود که در انقلاب اسلامی ایران توسط شهدا و ایثارگران نوشته شد.

دوران دفاع مقدس همانند کتاب عشق و کتاب حماسه است و با اتفاقاتی که در آن دوران رقم خورد می توان گفت دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: شهدا، تنها پیام خود را بر روی کاغذ ننوشتند بلکه با خون بر روی صفحه لرزان هوا هم نوشتند و این هرگز پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام عبادی زاده ابراز داشت: ها متعال در دوران دفاع مقدس عنایت های زیادی را به جمهوری اسلامی کرد چراکه با وجود محدودیت های شدید، دستاوردهای زیادی را کسب کردیم.

وی با ذکر این نکته که در دوران دفاع مقدس به خودمان اعتماد کردیم خاطرنشان کرد: با خود باوری می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد و امروز نیز در حال درو محصول خود باوری در دفاع مقدس هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تشریح کرد: ابهت جنایتکاران و ابر جنایتکاران تاریخ را در دفاع مقدس و طول عمر جمهوری اسلامی شکستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت امروز مقابل دشمنان محصول دوران دفاع مقدس است

مقاومت امروز مقابل دشمنان محصول دوران دفاع مقدس است