مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-25سياسي

راه اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی زنجان


مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با پنج برنامه رسانه ای در قالب های مختلف راه اندازی شد.

- ایسنا/زنجان مسئول رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با پنج برنامه رسانه ای در قالب های مختلف راه اندازی شد.

مهدی بیات در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با راه اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان، اظهار کرد: کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی استان زنجان با هدف زنده نگه داشتن نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت بین دانشجویان و معرفی شهدای دانشجوی استان، پنج برنامه در قالب های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه اول با عنوان خانه پدری و با همکاری موسسه ویرا آغاز شده و اکنون در مرحله تولید بوده که در قسمت اول این برنامه مصاحبه با مادر شهید نظری تولید شده و در مرحله تدوین این مصاحبه هستیم، افزود: خانه پدری برنامه ای 30 قسمتی است که در بخش های چهار دقیقه ای در بستر فضای مجازی منتشر می شود و محتوای این برنامه مصاحبه با پدران و مادران شهدا با هدف اشاره به سبک زندگی فرزند شهیدشان است.

این مسئول با بیان اینکه مستند زندگی شهید علیرضا ترابی که یکی از مفاخر استان زنجان بوده در مرحله پیش تولید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی زنجان

راه اندازی کارگروه رسانه کنگره شهدای دانشجوی زنجان