مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-25اجتماعي

هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد


هنر آموزش و پرورش استان این است که هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد.

- /نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت/ سرپرست آموزش و پرورش لرستان: هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: هنر آموزش و پرورش استان این است که هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد.

سیدعیسی سهرابی امروز سوم مهرماه در اولین روز بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت که همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش همیشه با دقت نظر و با مسئولیت پذیری حداکثری به دنبال ادای آموزش و تعیلم و تربیت که از حق اصیل بشریت است هستیم.

وی با بیان اینکه امسال توجه به و اهتمام بیشتری به مساله و حق سلامت خواهیم داشت، بیان کرد: برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است که در همه برنامه ریزی ها سلامت دانش آموزان، خانواده ها و جامعه تضمین شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه به مدد و یاری خانواده ها، دانش آموزان و مدیران می خواهیم ثابت کنیم دوگانه آموزش و سلامت ساده است، همانگونه که در این دوسال در مدیریت و مراقبت از بیماری کرونا خیلی از دوگانه هایی که به ناحق ایجاد شده بود بین دیانت و سلامت، معیشت و سلامت و واهی بودن آنها اثبات شده، گفت: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد

هیچ دانش آموزی از گردونه تعلیم و تربیت خارج نباشد