مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25سياسي

پیشرفته ترین فناوری ها جایگزین آموزش حضوری نیست


معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: پیشرفته ترین فناوری ها نیز جایگزین آموزش حضوری نیست.

- ایسنا/زنجان معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: پیشرفته ترین فناوری ها نیز جایگزین آموزش حضوری نیست.

حسن ملکی صبح امروز (سوم مهرماه) در آیین بازگشایی مدارس با حضور در دبیرستان هیئت امنایی زنده یاد حاج محمدرضا روغنی زنجانی، با اشاره به فداکاری های علی لندی، نوجوان ایذه ای، اظهار کرد: فداکاری این نوجوان نشان داد بین انقلاب اسلامی و نوجوان ارتباط خاصی وجود دارد.

علی لندی ادامه دهنده راه فهمیده ها است.

نوجوانان باید به خود ببالند که چنین نمونه هایی در سن آنان وجود دارد.

وی با تاکید بر حرکت به سوی آموزش های حضوری، افزود: تفاوت آموزش های حضوری و غیرحضوری حتی اگر با پیشرفته ترین فناوری ها هم باشد، تفاوت زمین تا آسمان بوده و این مبالغه نیست و باید برگزاری حضوری کلاس ها با توجه به پروتکل های تدوین شده آغاز و ادامه دار باشد.

این مسئول، حضور معلمان و دانش آموزان در کلاس را عاملی برای افزایش سرمایه های اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: سرمایه زیادی در آموزش حضوری وجود دارد، به طوری که در آموزش حضوری است که با پرسش و پاسخ، دانش آموز در فرآیند یادگیری قرار گرفته و در این تعاملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین فناوری ها جایگزین آموزش حضوری نیست

پیشرفته ترین فناوری ها جایگزین آموزش حضوری نیست