مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25سياسي

چاره اندیشی برای رانش بخشی از سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از لزوم قطع فوری آب و رطوبت در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر به علت رانش بخشی از آن خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از لزوم قطع فوری آب و رطوبت در حال نفوذ به دیواره غربی سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر به علت رانش بخشی از آن خبر داد.

سید حکمت الله موسوی اظهار کرد: در پی گزارش های رسیده از پایگاه میراث جهانی سازه های آبی شوشتر مبنی بر نفوذ آب به دیواره غربی آسیاب های جهانی، موضوع قطع فوری آب و رطوبت در حال نفوذ به بدنه غربی به سرعت در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، وی ادامه داد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسیده از پایگاه میراث جهانی سازه های آبی شوشتر مبنی بر نفوذ آب احتمالی از شبکه فاضلاب شهری به دیواره غربی این سازه، بازدیدی از این دیواره ها داشتیم و به سرعت موضوع را در دستور کار و بررسی قرار دادیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: متأسفانه درپی نفوذ آب و رطوبت وارد شده، آسیب هایی در ایستایی دیواره غربی به وجود آمده است که باعث فاصله گرفتن و شکاف عمیق در توده های خاک از دیواره غربی سازه ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای رانش بخشی از سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر

چاره اندیشی برای رانش بخشی از سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر