مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25اقتصادي

بالا بودن قیمت طعم دهنده های آبنبات از مشکلات آبنبات ریزان بجنورد


رییس صنف آبنبات ریزان خراسان شمالی گفت: بالا بودن قیمت طعم دهنده های آبنبات یکی از مهمترین مشکلات آبنبات ریزان بجنورد است.

- فدایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در گذشته هل کیلویی 70 هزار تومان بود، افزود: این در حالی است که این قیمت هم اکنون به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مقدار آن کم شده و هر جایی از این محصول وجود ندارد و علاوه بر آن برای تهیه آن باید به صورت نقدی خرید کرد.

به گفته فدایی هر کیلوگرم آبنبات هل دار نیاز به 200 گرم هل است که قیمت آن هفت تا هشت هزار تومان می شود و همین امر سبب بالا رفتن قیمت آبنبات خواهد شد.

وی اظهارکرد: گل محمدی یکی دیگر از محصولاتی بوده که قیمت هر کیلوگرم آن در گذشته 100 هزار تومان بوده اما هم اکنون به 500 هزار تومان رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دارچین و زنجبیل از دیگر افزودنی هایی است که قیمت آن بالا بوده و بر روی قیمت آبنبات تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که این صنف در سال های گذشته با آن مواجه بوده بحث قیمت گذاری آبنبات بوده است، بطوریکه در سال هاست در سایر شهرها قیمت آن آزاد بوده و آبنبات ریزها بر اساس هزینه ای که در هر کیلوگرم آبنبات خرج می کردند، امر قیمت گذاری را انجام می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن قیمت طعم دهنده های آبنبات از مشکلات آبنبات ریزان بجنورد

بالا بودن قیمت طعم دهنده های آبنبات از مشکلات آبنبات ریزان بجنورد