مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25اقتصادي

تخم مرغ های همدان راهی خرم آباد و اهواز می شوند


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان صادرات تخم مرغ به خارج از استان و کشور را یکی از عوامل کمبود تخم مرغ برشمرد.

- ایسنا/همدان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان صادرات تخم مرغ به خارج از استان و کشور را یکی از عوامل کمبود تخم مرغ برشمرد.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در حوزه کمبود و گران شدن تخم مرغ صادرات تخم مرغ به صورت غیر رسمی و از طرفی ثبت سفارش تخم مرغ و در نهایت تعهد برای توزیع روزانه تخم مرغ به وزن مشخص در بازار است.

وی افزود: بر اساس تعهدها و هماهنگی انجام شده با رییس اتحادیه مرغ تخم گذار روزی شش تُن تخم مرغ در بازار عرضه خواهد شد تا نیاز مردم رفع شود.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای توزیع تخم مرغ در فروشگاه های منتخب انجام شده تا بتوانند تخم مرغ را در اختیار شهروندان قرار دهند.

بیدآبادی یادآور شد: در حال حاضر تخم مرغ های همدان به خرم آباد و اهواز می رود همچنین شاهد صادرات تخم مرغ به صورت غیر رسمی به عراق هستیم که بحث صادرات تخم مرغ و عدم همخوانی میزان تولید تخم مرغ و نیاز شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده است.

معاون بازرسی و نظارت صمت با بیان اینکه در فصل گرما مرغداران اقدام به نگهداری مرغ های تخم گذار در حالت لاک می کنند، گفت: لاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخم مرغ های همدان راهی خرم آباد و اهواز می شوند

تخم مرغ های همدان راهی خرم آباد و اهواز می شوند