مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25سياسي

فراخوان خبرنگاران در وقت اضافه/ نشست خبری آبی استاندار در روز تعطیل


عباس رضایی استاندار اصفهان که واپسین روزهای خدمت خود در استانداری اصفهان را سپری می کند، دیروز( جمعه) خبرنگاران را برای یک نشست خبری فرا خواند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی که روزهای آخر کاری خود به عنوان استاندار را می گذارند برخلاف نشست های همیشگی که روزهای کاری برگزار می شد، دیروز دوم مهرماه خبرنگاران و مدیران را جمع کرد تا درباره مهمترین موضوع این روزهای اصفهان یعنی آب صحبت کند.

استاندار میان صحبت های خود دلیل برگزاری این جلسه را این چنین بیان کرد: الآن هم به این دلیل که روزهای آخر است جلسه نگذاشته ایم بلکه چون کارها به اجرا رسیده این جلسه را برگزار کردیم در غیر این صورت چنین کاری انجام نمی دادیم.

درباره آب فقط سوال بپرسید در هرحال پیش از حاضر شدن استاندار در جمع خبرنگاران، روابط عمومی استانداری بیان کرد که موضوع این نشست صرفاً حول محور آب است و سؤالات خارج از موضوع از استاندار نپرسید؛ او نه می داند استاندار بعدی چه کسی است و نه ویژگی های او را می داند.

رضایی به همراه 2 تن از معاونین و 3 نفر از مسؤولان حوزه آب استان وارد جلسه شد و شاید بتوان گفت دلیل این حضور پاسخ بهتر به سؤال خبرنگاران و ارائه بهتر مطالب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان خبرنگاران در وقت اضافه/ نشست خبری آبی استاندار در روز تعطیل

فراخوان خبرنگاران در وقت اضافه/ نشست خبری آبی استاندار در روز تعطیل