مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25اقتصادي

تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد 568 هزار مورد گذشت


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از جذب شش هزار و 764 مشترک جدید تا پایان مرداد سال جاری در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از جذب شش هزار و 764 مشترک جدید تا پایان مرداد سال جاری در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

احمد فعله گری در گفت و گو با ایسنا عملکرد پنج ماهه نخست سالجاری شرکت گاز استان را بدین شرح توضیح و اظهار کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری 6 هزار و 764 مشترک جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان مرداد ماه به 568 هزار و 462 مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان عنوان کرد: از تعداد 6 هزار و 764 مورد اشتراک پذیری جدید، تعداد 4 هزار و 13 مورد در شهرها و 2 هزار و 751 اشتراک جدید روستایی در 5 ماهه نخست جاری در استان کردستان به لیست مصرف کنندگان اضافه گردیده اند.

فعله گری در ادامه تاکید کرد: پروژه های گازرسانی به 125 روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد 568 هزار مورد گذشت

تعداد اشتراک های گاز طبیعی در استان از عدد 568 هزار مورد گذشت