مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-25سياسي

بیمارستانی بدون ICU/لزوم راه اندازی بیمارستان صحرایی در پلدختر


نبود برخی زیرساخت ها در تنها بیمارستان این شهرستان مانند آفتاب روشن است و آی سی یو که می تواند ناجی بیماران باشد در این بیمارستان وجود ندارد.

- ایسنا/لرستان امام جمعه پلدختر گفت: نبود برخی زیرساخت ها در تنها بیمارستان این شهرستان مانند آفتاب روشن است و آی سی یو که می تواند ناجی بیماران باشد در این بیمارستان وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدافعان سلامت، پزشکان، پرستاران و کادر درمان در بیمارستان پلدختر با سعه صدر و بزرگی، آنچه در توان دارند در خدمت رسانی به بیماران کوتاهی نمی کنند.

وی افزود: کمبود امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و پزشک عمومی از جمله مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر است که نیاز مبرم به توجه دانشگاه علوم پزشکی لرستان را به موضوع می طلبد و این امر توقع و مطالبه مردم است.

موسوی عنوان کرد: درخواست ما از مدیران شبکه بهداشت و درمان پلدختر این است که کمبودها و مشکلات زیر ساختی بیمارستان شهرستان را احصا و به دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت اطلاع و رسیدگی ارسال کنند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: اورژانس بیمارستان پلدختر تنها یک پزشک عمومی دارد که پاسخ گویی روزانه به 100 نفر بیمار با علایم مختلف از توان او خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستانی بدون ICU/لزوم راه اندازی بیمارستان صحرایی در پلدختر

بیمارستانی بدون ICU/لزوم راه اندازی بیمارستان صحرایی در پلدختر