مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-25سياسي

نیمی از پرونده های شهدای سلامت تعیین تکلیف نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با انتقاد از به تاخیر افتادن احراز شهادت شهدای مدافع سلامت و پاسخگو نبودن بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با این موضوع گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در انتقاد به تاخیر در احراز شهادت شهدای سلامت؛ نیمی از پرونده های شهدای سلامت تعیین تکلیف نشده است ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با انتقاد از به تاخیر افتادن احراز شهادت شهدای مدافع سلامت و پاسخگو نبودن بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با این موضوع گفت: آن کسی که در واقع تعیین می کند چه کسی شهید است یا نیست فقط خداوند است.

سید محمدحسین بحرینی در مراسم یادواره شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی که شامگاه گذشته، دوم مهرماه در تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جای خالی شهدای مدافع سلامت هیچ وقت پر نخواهد شد.

همانگونه که خانواده های شهدای مدافع سلامت، هنوز نتوانستند بپذیرند که عزیز خود را از دست داده اند، ما هم هنوز نتوانستیم بپذیریم که همکارمان صبح سر کار نیاید؛ هنوز انتظار این را داریم که در باز شود و همکار ما وارد اتاق کار خود شود.

وی افزود: خیلی از افراد دوران دفاع مقدس و دوران مقابله با کرونا را با یکدیگر مقایسه می کنند، اما به نظر بنده این مقایسه درست نیست؛ چراکه در جنگ نیروی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از پرونده های شهدای سلامت تعیین تکلیف نشده است

نیمی از پرونده های شهدای سلامت تعیین تکلیف نشده است