مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-25اقتصادي

کسانی استاندار شوند که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: امید است پس از انتخاب وزرا، در مرحله بعد، یعنی انتخاب استانداران، دقت نظر لازم صورت گیرد و کسانی منصوب شوند که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: امید است پس از انتخاب وزرا، در مرحله بعد، یعنی انتخاب استانداران، دقت نظر لازم صورت گیرد و کسانی منصوب شوند که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند.

لازم است در این زمینه دولت با نگاه عمیقی به موضوع نگاه کند و از کسانی به عنوان استاندار استفاده کند که کارنامه خوبی داشته اند و یا استعداد خوبی برای مدیریت کشور دارند.

غلامحسین شافعی در چهل و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی این استان ساختار تعاملی را فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت مشورتی بخش واقعی اقتصاد و پیوند میان دولت و بخش خصوصی برشمرد و اظهار کرد: یکی از مزایای راه اندازی شوراهای گفت وگو، شکل گیری نظام بهره وری در استان های کشور بود و زمینه ای هم که برای تعامل بهتر و بیشتر دو حوزه فراهم آمد.

در مجموع توجه ویژه وزارت کشور به بخش خصوصی از درگاه شکل گیری شوراهای گفت وگو ره آوردهای خوبی برای عرصه اقتصاد کشور رقم زد و باید پتانسیل مذکور بیش از پیش تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی استاندار شوند که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند

کسانی استاندار شوند که بر اقتصاد کشور تاثیرگذار باشند