مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-25سياسي

حوزه پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش باید تخصصی اجرا شود


امر پرورش شاید به لفظ ساده بیاید، اما متخصص می خواهد؛ چون ورای مسأله آموزش است و باید به عمق دیدگاه و تفکر یک فرد نفوذ کرد و اگر در پرورش غفلت داشته باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در هنرستان شهید میرزابیگی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس، مرروی می شود در باره گذشته ای که تمام دنیا در مقابل ایران به پا خواست؛ اما ما دفاع کردیم و به لطف خداوند با حضور همه مردم و رهبری های امام راحل نتوانستند از این کشور و سرزمین یک وجب اشغال کنند.

تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: آموزش و پرورش قریب به 36 هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دنیا با ما جنگید و تا روز آخر هم در جنگ کمترین نرمشی نشان نداد و تا روزهای آخر شهرهای ما را بمباران و موشک باران کرد؛ اضافه کرد: اما یک لحظه از اندیشه و اصالت مان را به دشمن نباختیم.

عسکری خاطرنشان کرد: آن روز دفاع در جلوه نظامی نمود داشت؛ اما امروز هم باید آمادگی داشته باشیم و هر کلاس ما یک سنگر، هر معلم ما یک افسر و هر دانش آموز ما یک نیروی ارزشمندی است که می تواند به سلاح علم مسلح شود و در عرصه ها و صحنه ها حضور پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش باید تخصصی اجرا شود

حوزه پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش باید تخصصی اجرا شود