مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-25اقتصادي

چین برای مقابله با رمزارزها جدی است؟


بانک مرکزی چین ضمن ممنوعیت هرگونه فعالیت مرتبط با ارزهای دیجیتالی در این کشور، نهادهایی را  مامور نظارت بر این قانون کرده است.

  - بانک مرکزی چین ضمن ممنوعیت هرگونه فعالیت مرتبط با ارزهای دیجیتالی در این کشور، نهادهایی را  مامور نظارت بر این قانون کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کوین تلگراف، شرایط برای فعالان رمزارزها در چین روز به روز در حال بدتر شدن است و حالا خبر می رسد که بانک مرکزی چین به طور کامل هرگونه فعالیت مرتبط با رمزارزها را ممنوع اعلام کرده است.

این نهاد چینی به ارایه دهندگان خدمات مالی در چین هشدار داده که به هیچ وجه نباید امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را برای مشتریان خود فراهم کنند.

طبق بخشنامه صادره بانک مرکزی چین، هیچ درگاه پرداخت و شرکتی اجازه ندارد نسبت به تبدیل ارز دیجیتالی به پول فیات یا برعکس برای مشتریان خود اقدام کند.

پیش از این نیز بانک مرکزی چین چندین اقدام علیه رمزارزها انجام داده بود اما برخی از تحلیلگران معتقدند که چین در مقابله با رمزارزها جدی تر شده است.

بیل بیشاپ- نویسنده در پایگاه خبری سینوسیزم گفت: ممنوعیت جدید نشان می دهد که تلاش های چندجانبه ای در داخل چین برای مقابله با ارزهای دیجیتالی در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین برای مقابله با رمزارزها جدی است؟

چین برای مقابله با رمزارزها جدی است؟