مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-25سياسي

بازدید نماینده مردم شرق گلستان از روند پیشرفت دهکده گیاهان دارویی استان


رضا آریانپور نماینده مردم گالیکش، مینودشت، مراوه تپه و کلاله در مجلس، احمد تجری فرماندار گالیکش و ابراهیم شهبازی رییس جهاد دانشگاهی گلستان با حضور در دهکده گیاهان دارویی استان گلستان، - ایسنا/گلستان رضا آریانپور نماینده مردم گالیکش، مینودشت، مراوه تپه و کلاله در مجلس، احمد تجری فرماندار گالیکش و ابراهیم شهبازی رییس جهاد دانشگاهی گلستان با حضور در دهکده گیاهان دارویی استان گلستان، در جریان روند ایجاد این دهکده قرار گرفتند.

نماینده مردم شرق استان در این بازدید با رضایت بخش دانستن روند پیشرفت فیزیکی این پروژه، گفت که مشکلات مربوط به تکمیل زیرساخت مورد نیاز این دهکده را به دستگاه های متولی منتقل و آنها را پیگیری خواهد کرد.

در این بازدید مقرر شد با توجه به اهمیت گیاهان دارویی و توسعه کشت آن در شرق استان و لزوم تکمیل زنجیره ارزش، دکتر آریان پور از طریق مجلس پیگیری های توسعه این دهکده را انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کار اجرایی دهکده گیاهان دارویی از خردادماه سال 1400 در روستای بش اویلی شهر صادق آباد شهرستان گالیکش توسط جهاد دانشگاهی آغاز شده است.

در این پروژه اقداماتی از جمله تأمین نهاده ها، صنایع تبدیل، فراوری گیاهان دارویی، خدمات گردشگری با رویکرد ترویج و توسعه گیاهان دارویی، آموزش به کشاورزها، دانشگاهیان و غیره انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده مردم شرق گلستان از روند پیشرفت دهکده گیاهان دارویی استان

بازدید نماینده مردم شرق گلستان از روند پیشرفت دهکده گیاهان دارویی استان