مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-25سياسي

تعزیه آغازگر شکرانه شکست پیک پنچم کرونا در کیش


کیش به مدت پنج روز میزبان مراسم تعزیه خوانی اربعین سالار شهیدان است تا این مراسم عمومی آغازگر شکرانه شکست پیک پنجم کرونا در این جزیره باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، گروه تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل العباس (س)تهران به مدت پنج روز در محوطه بیرونی مسجد حضرت خاتم الانبیا(ص) جزیره کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه اجرا می کند.

این برنامه که به منظور گرامیداشت اربعین حسینی در جزیره حضور یافته نخستین برنامه ای است که پس از عبور کیش از پیک پنجم با دعوت عمومی اجرا شده است.

تعزیه خوانی اربعین حسینی در روزهای یکم تا پنجم مهر مصادف با چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای وی در احوالات مختلف از جمله حضرت قاسم (ع)، امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر (ع)، 2 طفلان مسلم و حضرت زینب (س) اجرا می شود.

رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین شرایط حضور عزاداران حسینی در این مراسم است و هر شب از ساعت 20 تا 22 یکی از احوالات شهدای کربلا به اجرا گذاشته می شود.

آخرین تعزیه نیز ساعت 11 روز دوشنبه پنجم مهر مصادف با 20 صفر در محوطه بیرونی مصلای کیش با حضور عزاداران حسینی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیه آغازگر شکرانه شکست پیک پنچم کرونا در کیش

تعزیه آغازگر شکرانه شکست پیک پنچم کرونا در کیش