مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-25سياسي

خودکفایی در تامین خوراک دام به برنامه جدی استان ها تبدیل شود


امام جمعه یزد با اشاره به تنش هایی که هر چند وقت یکبار در زمینه تامین خوراک دام برای مرغداران و دامداران ایجاد می شود، گفت: خودکفایی در این زمینه باید به برنامه جدی استانها تبدیل شود.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح شنبه در دیدار با معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت صنعت پوشاک اظهار داشت: بازار پوشاک کشور ما توسط چین و ترکیه اشغال شده و واحدهای نساجی، ریسندگی و بافندگی از دست رفته و اگر بخواهیم تمام اینها را احیا کنیم، باید صنعت پوشاک را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ما اکنون 80 میلیون نفر جمعیت دارد و این جمعیت سالانه به حداقل 400 میلیون قطعه لباس نیاز دارد، افزود: پوشاک صنعتی است که نه به تکنولوژی بسیار بالا و نه سرمایه گذاری کلان نیاز ندارد و حتی با سرمایه های خرد مردم نیز می توان این صنعت را برپا کرد.

ناصری با بیان اینکه باید کارگاه های کوچک و بزرگ و حتی کارگاه های خانگی در کشور راه اندازی کنیم، عنوان کرد: اگر این صنعت به راه بیفتد، علاوه بر اینکه می توانیم از فرهنگ خود در دوخت لباس استفاده کنیم، می توانیم برندسازی نیز انجام دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه صنعت پوشاک وجود دارد، تاکید کرد: با راه اندازی این صنعت، می توان زنجیره صنعت پوشاک از کشت پنبه تا تولید پوشاک را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تامین خوراک دام به برنامه جدی استان ها تبدیل شود

خودکفایی در تامین خوراک دام به برنامه جدی استان ها تبدیل شود