مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-25اجتماعي

آغاز تحصیل 18 هزار دانش آموز آستارا


همزمان با سراسر کشور، حدود 18 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر آستارایی، سال تحصیلی جدید را در 160 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان آغاز کردند.

- ایسنا/گیلان همزمان با سراسر کشور، حدود 18 هزار نفر دانش آموز دختر و پسر آستارایی، سال تحصیلی جدید را در 160 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان آغاز کردند.

سجاد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در آیین بازگشایی مدارس شهرستان که به شکل نمادین در هنرستان دخترانه فاطمیه برگزار شد، اظهار کرد: دو سال می باشد که مدارس با چالش ها و سختی های خود در شرایط کرونایی اداره می شوند.

وی با بیان اینکه با همه تدابیری که اندیشیده شده، فضای مجازی مشکلات خود را داشته است، ادامه داد: پیام رسان شاد بروز رسانی شده و از امروز در دسترس همه دانش آموزان قرار می گیرد.

موسوی، در خصوص تعداد ثبت نامی های شهرستان در 160 مدرسه در سالتحصیلی 1401 - 1400، افزود: 17 هزار و 250 نفر از دانش آموزان شهرستان آستارا در مدارس ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که با تکمیل فرآیند ثبت نام پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها، این رقم به 18 هزار نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا از اولویت های آموزش در فضای مجازی می باشد، خاطر نشان کرد: یکی از همراهان تعلیم و تربیت، والدین بودند که به عنوان همیار معلم در کنار معلمان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحصیل 18 هزار دانش آموز آستارا

آغاز تحصیل 18 هزار دانش آموز آستارا