مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-25سياسي

آمریکا و صهیونیست ها از قدرت منطقه ای ایران عصبانی هستند


فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت:عصبانیت های آمریکایی های متجاوز و رژیم صهیونیستی از قدرت منطقه ای ایران ناشی از همین مسئله است که می بیند ایران هر دو مولفه قدرت را در اختیار دارد.

- ، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به دلایل آغاز جنگ تحمیلی و اقدامات انجام شده برای تغییر شرایط گفت: ما فقدان پیمان های دفاعی امنیتی با دیگر دولت ها و کشورها در دهه 60 را اکنون با پیوند زدن با ملت ها و بعضاً دولت ها و ایجاد قدرت های منطقه ای و قدرت های اعتقادی و مردمی جبران کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی برای ایجاد بازدارندگی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سه ماه قبل از شهادت خود در جلسه قرارگاه خاتم با فرماندهان نیروهای مسلح گفت؛ من به پشتیبانی ستاد سپاه، ستاد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح اکنون 6 ارتش بیرون از سرزمین های ایران برای شما سازماندهی کرده ام و کانالی به طول 1500 کیلومتر و عرض هزار کیلومتر تا سواحل مدیترانه ایجاد کرده ام.

سرلشکر رشید ادامه داد: شش لشکر اعتقادی و مردمی در بیرون از مرزهای ایران به سر می برند و هر دشمنی بخواهد با نظام اسلامی به جنگد باید از این شش ارتش عبور کند که قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و صهیونیست ها از قدرت منطقه ای ایران عصبانی هستند

آمریکا و صهیونیست ها از قدرت منطقه ای ایران عصبانی هستند