مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-25اجتماعي

ویزیت رایگان 155 بیمار در روستاهای «بویک و سنگ آباد»بیرجند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از اعزام کاروان سلامت به روستاهای بویک و سنگ آباد شهرستان بیرجند به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان صبح امروز در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات کاروان سلامت اعزامی به روستای بویک بیرجند، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس تیم پزشکی، درمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت در روستاهای بویک و سنگ آباد حضور یافتند.

وی از ویزیت رایگان 155 بیمار در این کاروان خبر داد و افزود: ارائه خدمات دارویی رایگان به ارزش 50 میلیون ریال به مراجعه کنندگان از دیگر فعالیت های کاروان در این روستاها بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند بیان داشت: همچنین تعداد 30 نفر از روستاییان در کلاس امداد و کمک های اولیه در حاشیه اجرای این طرح شرکت کردند.

ذاکریان ادامه داد: در این کاروان تعداد 3 پزشک عمومی داوطلب و 2 نفر از خواهران داوطلب جهت تست فشار خون افراد به مدت 2 روز مشارکت داشته اند.

وی ارائه خدمات سلامت محور به اقشار نیازمند جامعه را از جمله اهداف این کاروان دانست و خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت این تیم ها در مناطق محروم باعث ارتقای سطح سلامت روستاییان و تزریق روحیه امید به آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان 155 بیمار در روستاهای «بویک و سنگ آباد»بیرجند

ویزیت رایگان 155 بیمار در روستاهای «بویک و سنگ آباد»بیرجند