مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-25بين الملل

درخواست مکزیک از اسراییل برای استرداد مقام سابق پرونده مفقودی دانشجویان


یکی از مقام های ارشد مکزیک اعلام کرد، دولت مکزیکوسیتی در نامه ای به دولت اسراییل به تل آویو تاکید کرد تا روند استرداد یکی از مقام های سابق مکزیک را که مسئول رسیدگی به پرونده مفقودی 43 دانشجو مربوط به هفت سال قبل می شود، - یکی از مقام های ارشد مکزیک اعلام کرد، دولت مکزیکوسیتی در نامه ای به دولت اسراییل به تل آویو تاکید کرد تا روند استرداد یکی از مقام های سابق مکزیک را که مسئول رسیدگی به پرونده مفقودی 43 دانشجو مربوط به هفت سال قبل می شود، تسهیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، توماس زرون رییس سابق آژانس تحقیقات جنایی مکزیک از سال گذشته میلادی در اسراییل است تا از تحقیقات درباره رسیدگی اش به پرونده این مفقودی ها دوری کند.

مقام های مکزیکی و خویشاوندان این مفقودی ها، زرون را به توطئه چینی و شاهد سازی برای پشتیبانی از روایت دولت قبلی این کشور درباره آنچه که برای این دانشجویان مفقود شده اتفاق افتاده، متهم می کنند اما زرون قبلا این اتهامات را رد کرده بود.

در همین حال، معاون وزیر کشور مکزیک نیز گفته که آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهوری این کشور به دنبال کمک گرفتن از نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل برای حل این پرونده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مکزیک از اسراییل برای استرداد مقام سابق پرونده مفقودی دانشجویان

درخواست مکزیک از اسراییل برای استرداد مقام سابق پرونده مفقودی دانشجویان