مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-25اجتماعي

آموزش مجازی؛ فاتح میدان نبرد آموزشی


این روزها وقتی از کلاس های درس و بازگشایی مدارس حرف می زنیم دیگر از گچ های سفید و رنگا و رنگ و یا ماژیک های رنگی و تختە سیاە خبری نیست.

- ایسنا/کردستان این روزها وقتی از کلاس های درس و بازگشایی مدارس حرف می زنیم دیگر از گچ های سفید و رنگا و رنگ و یا ماژیک های رنگی و تختە سیاە خبری نیست.

این روزها صفحە تبلت ها و موبایل ها خود بە تنهایی یک دنیای آموزش محسوب می شود، دنیایی کە دروازەای جدید در آموزش کشور محسوب می شود.

حدود دو سال از عمر کرونا در کشور می گذرد و امسال دومین سال تحصیلی است کە باید کلاس های درس از پشت دنیای سرد و بی روح مجازی از سر گرفتە شود، دنیایی کە اگر یک مزایا داشتە باشند، چندین معایب را در خود دارند.

دنیای مجازی، دنیایی کە دروازەهای ارتباط اجتماعی را بر روی دانش آموزان بستە و امکان همدلی و همفکری در آن بە صفر رسیدە است.

یکی از والدین دانش آموزان در خصوص آموزش مجازی می گوید: دخترم پارسال کلاس اولی بود و آموزش ها هم مجازی، اما دختر من کە هنوز درک درستی از درس و مشق و مدرسە نداشت چگونە می توان انتظار داشت کە درک درستی از آموزش آن هم از نوع مجازی داشتە باشد؟ ادامە می دهد: پایە تحصیلات هر فردی از همان ابتدای کلاس اول محکم می شود، با این اوضاع چطور می توان از فرزند خود انتظار داشت کە گام های اول تحصیلی خود را بهتر بردارد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی؛ فاتح میدان نبرد آموزشی

آموزش مجازی؛ فاتح میدان نبرد آموزشی