مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-25سياسي

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در یزد برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از آغاز ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد خبر داد.

محمدرضا دهقانی فیروزآبادی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، در این باره تصریح کرد: ثبت نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی از 22 شهریورماه در دانشگاه های استان یزد آغاز شده و دانشجویان علاقمند به شرکت در این دوره از مسابقات تا پنجم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی یزد اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار مناظره؛ فرصتی برای یادگیری به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان اضافه کرد: مسابقات مناظره دانشجویی با هدف رشد و تقویت فرهنگ گفت وگو، تحمل عقیده ی مخالف، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای معتدل و منطقی سخن گفتن و نیز تقویت روابط فردی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت فرهنگ گفتمان و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در یزد برگزار می شود

دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در یزد برگزار می شود