مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-25سياسي

خرید اقلام مورد نیاز صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین شود


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد نیاز صنایع را از خود استان تهیه کنند.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد نیاز صنایع را از خود استان تهیه کنند.

  احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مردم استان باید از مواهب و مزایای استقرار صنایع در استان بهره مند شوند و نباید فقط آلایندگی ها و تخریب محیط زیست مال آنها باشد، افزود: از مدیران عامل صنایع و بنگاه های اقتصادی استان درخواست داریم خریدهای مورد نیاز صنایع را از خود استان تهیه کنند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه صنایع به این اقدام، موجب رونق فضای کسب و کار و گردش مالی در استان خواهد شد، تصریح کرد: با این اقدام صنایع، شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کسبه و اقشار مختلف مردم استان خواهیم شد.

مرادی با قدردانی از برخی از صنایعی که در امر مسئولیت اجتماعی و اشتغالزایی در استان پیشقدم بوده اند، خاطرنشان کرد: برخی از صنایع، داوطلبانه مبادرت به انجام مسئولیت های اجتماعی و خرید های مورد نیاز از استان می کنند که این کار باید الگوی صنایع دیگر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقلام مورد نیاز صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین شود

خرید اقلام مورد نیاز صنایع هرمزگان باید از خود استان تأمین شود