مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-25سياسي

«علی لندی»؛ صادق ترین زائر اربعین


«علی لندی» در هفته گرامیداشت ایثارگران و دفاع مقدس به روزترین نسخه زیبای دیگر دوستی، عارف بالله شدن و به مقام خلّت رسیدن را در عملی صالح و ماندنی به رنگ صبغه الله و جمال وجه اللهی رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی به مناسب آسمانی شدن علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای نوشت: نمی شناسمش ولی روح بزرگش فریاد آشنایی دارد.

ضمیر روشنش بر وجود تاریکم نور می افشاند و ستاره درخشان را می ماند که سیاهی بی پایان دل های مهجور را روشنایی امید و ایمان و انسانیت می بخشد.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای نه، خوزستانی نه، ایرانی و پرورده مکتب و مدرسه اهل البیت (ع) را می گویم که ققنوس وار به دل آتش زد و ناجی دو بانوی گرفتار در شعله های افروخته شد اما شراره های سرخین آتش بر دامنش افتاد و بالاخره روح بزرگش را در مسلخ عشق و ایثار چنان گداخت که او را مهمان ابدی وادی بردا و سلاما ی ابراهیمی نمود.

آری او در هفته گرامیداشت ایثارگران و دفاع مقدس به روزترین نسخه زیبای دیگر دوستی، عارف بالله شدن و به مقام خلت رسیدن را در عملی صالح و ماندنی به رنگ صبغه الله و جمال وجه اللهی رونمایی کرد و جایگاه خود را در زمره شایستگان حیات طیبه ابدی تثبیت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی لندی»؛ صادق ترین زائر اربعین

«علی لندی»؛ صادق ترین زائر اربعین