مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-25سياسي

هفته دفاع مقدس، حماسه همراهی و همدلی ملت ایران


هفته دفاع مقدس، حماسه ی همراهی و همدلی ملتی است که در تاریخ نامشان همیشه به عزت و سربلندی آمده؛ دفاع مقدس، مهر تاییدی بود برای دوست و دشمن که این حماسه ی ایرانیان را خود به نظاره بنشینند.

- ایسنا/یزد هفته دفاع مقدس، حماسه ی همراهی و همدلی ملتی است که در تاریخ نامشان همیشه به عزت و سربلندی آمده؛ دفاع مقدس، مهر تاییدی بود برای دوست و دشمن که این حماسه ی ایرانیان را خود به نظاره بنشینند.

و امروز وظیفه ماست با پاسداشت این رشادت ها، ادامه دهندگان با بصیرت راهشان باشیم.

حمید رضا عمادی فعال رسانه ای یزد در یادداشتی با موضوع هفته دفاع مقدس، حماسه همراهی و همدلی ملت ایران می نویسد؛ هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت ها و دلاورمردی های مردمان این سرزمین است که در هر قشر و طبقه ای، با هر شغل و پیشه ای، مسلمان، مسیحی، زرتشتی، با هر گویش و قومیتی خود را در مقابل این سرزمین و عزت و سربلندی آن متعهد دانستند و در این مصاف نابرابر و ناجوانمردانه و یورش ددمنشانه دشمنان از خود ایستادگی و پایمردی نشان دادند تا جایی که از ایثار مال و جان خود دریغ نورزیدند تا پرچم این سرزمین با سرافرازی برافراشته شود.

چه بسیار میادین و کوچه هایی که مزین به نام شهدایی است که هر یک حدیث شجاعت و مردانگیشان برای نسل ها می تواند درس آموز باشد؛ شهدایی که نه برای نام و نان؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس، حماسه همراهی و همدلی ملت ایران

هفته دفاع مقدس، حماسه همراهی و همدلی ملت ایران