مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-25سياسي

اینترنت شبکه «شاد» رایگان است/ آخرین شرایط بازگشایی مدارس


اینترنت شبکه «شاد» برای همه کاربران آن رایگان خواهد بود؛ آخرین شرایط بازگشایی مدارس را از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی 1401-1400 با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان (دوره اول) اظهار کرد: به همه مجاهدان آموزش و پرورش که در یک سال و نیم گذشته با روحیه جهادی و اخلاص تلاش کردند تا چراغ تعلیم و تربیت در استان خاموش نشود، ادای احترام دارم.

او همچنین به سخت کوشان و سفیدپوشان خانواده و نقطه تکامل این فرایند مدرسه است.

دستورانی گفت: هیچ مکانی همچون مدرسه در اجتماعی شدن تغییر رفتار و یادگیری دانش آموزان مؤثر نیست و هیچ پرده نمایشی چون معلم نمی تواند ایفای نقش کند.

او بیان کرد: تداوم این فرایند اجتماعی در جامعه و بستر نهادهای اجتماعی است و به گونه ای همه آحاد جامعه باید در امر تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: امروز با همکاری همه متصدیان امر، یک سوم مدارس ما به صورت حضوری در مدار تعلیم و تربیت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت شبکه «شاد» رایگان است/ آخرین شرایط بازگشایی مدارس

اینترنت شبکه «شاد» رایگان است/ آخرین شرایط بازگشایی مدارس