مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-25اقتصادي

ارتقای ایمنی محورهادر اولویت اداره حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 28 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با صرفه جویی بالغ بر 31 میلیارد ریال توسط اداره ایمنی، - ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ارتقای ایمنی محورها را از اولویت های در استان برشمرد  و افزود: هدف از خط کشی راهها  منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه ها این میزان از خط کشی محورها را با استفاده از اکیپ امانی و تنها با اعتبار 61 میلیارد و 680 میلیون ریال اجرایی کرد در حالی که اگر توسط پیمانکار بخش خصوصی عملیاتی می شد نیاز به 92 میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به تلاش های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود.

کرد پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها، نصب تابلوهای اطلاعاتی، تقویت علائم افقی وعمودی، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها را از وظایف حوزه ایمنی، ترافیک و حریم راهها راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی محورهادر اولویت اداره حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

ارتقای ایمنی محورهادر اولویت اداره حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان